יום שני, 14 בפברואר 2011

אפשרויות חתונה במיקומים מיוחדים

הפקת אירועים בטבע הן עניין יחסית נפוץ ושגרתי בימינו, וטוב שכך כמובן בתקופה שבה רוב החתונות די זהות וסטנדרטיות וכל אירוע יוצא דופן ומיוחד במינו מהווה שינוי מרענן עבור האורחים באירוע וכמובן שעבור בני הזוג המאושרים שזהו יום חגם המרגש. לאלו שגם הפקת אירועים בטבע במיקומים יפים וקסומים או בגני אירועים שמציעים חוויה שונה מהמקובל כבר הפכו לשגרה ומחפשים משהו מיוחד בצורה באמת יוצאת דופן ישנן אפשרויות של מיקומים מיוחדים בצורה זו שמהווים את השיא מבחינת הפקת אירועים מרשימים ובלתי נשכחים.

רוב הכלות רוצות שמלת כלה איכותית, מרשימה ובולטת לטובה, וכך גם לגבי מיקום החתונה עבור זוגות רבים שמבינים כי המקום בו נערכת החתונה הוא כבר 50% מהדרך לחתונה מיוחדת במינה ובאמת שונה מהנורמה.

מה הופך מקום למיוחד כל כך
נשאלת השאלה מה הופך את אחד המיקומים המיוחדים שנציע או שניתן להציע לזוג מאושר לכה מיוחד ושונה על פני מיקומים יפים אחרים שמציעים קרבה לטבע ואווירה שונה. ובכן, אלו מיקומים שיש בהם תחושה שאינה תמיד מוסברת של ייחודיות וקסם רב, מיקומים שמציעים נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, מיקומים אשר ממש חורגים מהמקובל ומציעים חווית חתונה שאין שני לה בישראל – מבחינת המקום עצמו וספקי שירות בו כמו קייטרינג לאירועים וכדומה.

בחלק מהמקרים אלו מקומות לחתונה בטבע אשר ההגעה אליהם מאתגרת מעט וחורגת ממה שנהוג לצפות לו ושאר מאפיינים ייחודיים ומדהימים לגבי כל מקום כשלעצמו.

רעיונות למיקומים מיוחדים באמת לחתונה
חברת הפקות מקצועית אשר מתמחה בהפקת אירועים בטבע היא התשובה האולטימטיבית לאירועים מסוג זה, גם מבחינת ההפקה עצמה וארגון חתונה שהיא לא פחות ממושלמת וגם מבחינת היכולת למצוא את המיקומים המיוחדים האלו ולהרים בהם אירוע מורכב שכזה. כמה רעיונות יצירתיים ומיוחדים באמת, מיקומים שמציעים גם טבע קסום וגם אפשרות לשלב תקליטן לחתונה, קייטרינג משובח וכל מרכיב אחר שהזוג חולם עליו, הם:
  • חוף קסום בים המלח: חתונה בחוף ביאנקיני המדהים שמציע גן ואולם אירועים מיוחדים מאוד מול נוף מרהיב ומדברי ובאווירה אוריינטאלית שממש לא מזכירה שום גן אירועים אחר.
  • בהרי הגליל: אוהל יעל הוא מקום יחיד במינו בלב הרי משגב שבגליל, על רכס יודפת, המקום מציע שילוב מושלם של נוף מרהיב, יערות ירוקים ואווירה רוחנית מדהימה.
  • חתונה במצפה מודיעין: מקום מקסים ביער בן שמן שליד ירושלים, במקום אמפי-תיאטרון מדהים, רחבה מרוצפת אבן, יער עבות מרשים ומגדל תצפית דרמטי מעל הכל. אפשר לשלב השכרת במות עבור החופה או לערוך אותה באמפי מול הנוף היפה.
  • במתחם אוהלים ברמת הגולן: הכפר האינדיאני ברמת הגולן מציע חתונה יחידה במינה בין אוהלים איכותיים ויפים ובלב הטבע הקסום של הרמה.
  • נאות קדומים: חתונה באווירה עתיקה בשמורה המיוחדת הזו שמפארת את העת העתיקה בארץ ישראל.
  • עמק הרימונים: מושלם לחתונה בצהרי יום שישי רומנטי, בלב מטע רימונים מדהים בעמק חפר הירוק.
ויש עוד אפשרויות רבות ומיוחדות באותה מידה, הפקת אירועים בטבע היא הבחירה המושלמת לחתונה מושלמת והצעד הראשון להגשמת כל חלומותיכם.