יום ראשון, 20 בפברואר 2011

חתונה ליד מקור מים

הפקת חתונה בטבע כאשר ברקע יש מקור מים כלשהי היא הפקה אשר מקנה לכל האירוע אווירה מיוחדת במינה ותחושת שלווה נעימה, יש משהו בהימצאות ליד מים, זורמים או בצורה של אגם, בריכה וכדומה, שמשרה על כולם תחושות נעימות ואיכותיות שמיד משליכות על החתונה כולה. כמובן שכאשר אנו מדברים על מקור מים אז לא מדובר על מזרקה קטנה או בריכת דגים קטנה בגן אירועים אלא על משהו משמעותי יותר. כיום מגוון האפשרויות בהחלט צמח מבחינת הפקת אירועים לעומת שנים עברו וניתן להפיק חתונות במגוון מקומות בחיק הטבע או ליד מקורות מים אחרים.

מבחר המקומות הקיימים בישראל שניתן לערוך בהם חתונה בחיק הטבע ושגם תהיה ליד מקור מים הוא באמת עצום וקצרה היריעה מלפרט את כולם, ניתן כמה דוגמאות כלליות למקומות שבוודאות יספקו את המקום המושלם לחתונה בלתי נשכחת. חתונה שבה בהתאם לאלמנט המים שיככב בה, כל יתר המרכיבים "יזרמו" בצורה אחידה ואלגנטית ליצירת אווירה שאין שני לה, החל בבחירה של שמלת כלה מקסימה ואלגנטית ועד עיצוב החתונה, האוכל, המוסיקה וכל היתר.

  • מעיינות בשמורות טבע – למשל בסמוך למעיינות שמסביבם רחבות בנויות או בריכות טבעיות יפות.
  • על גדות נחלים – למשל חתונה על גדות הירדן.
  • חתונה בבריכה בקיבוץ – לא בדיוק מקור מים טבעי אך המים והירוק יהיו בכל פינה והאווירה תהיה איכותית בהתאם.
  • חתונה בים – שוב, לא מקור המים הטיפוסי שאליו התכוונו אך כל מילה מיותרת על האיכויות של מיקום זה.
  • בריכות מים טבעיות – למשל בריכות שסביבן חורשות קסומות ומבודדות ברמת הגולן, בעמקים ואפילו באזור הדרום.
  • חתונה לגדות הכנרת או אגמים קטנים אחרים.

דגשים לחתונה ליד מקור מים
קייטרינג לאירועים למשל חייב להתאים למהות המיקום בו נערכת החתונה, בין אם מדובר על מקור מים טבעי ומבודד או בריכה גדולה ונגישה בקלות. כאמור, יש משהו מיוחד בהימצאות ליד מים והבחירה איזה אוכל להגיש היא בעלת השפעה קריטית על הצלחת החתונה וגם על האווירה והעצמתה באמצעות קייטרינג לאירועים.

אם בוחרים באתר שאינו מוסדר מבחינת תשתיות ונוחות הגעה אז יש כמובן להיערך בהתאם. לקחת בחשבון שיש צורך בגנרטורים, שירותים, ספקי שירות מתאימים, שילוט ולעיתים הכנת הדרך למקום וכן הלאה.

תקליטן לחתונה צריך גם להתאים מכל הבחינות למקום המיוחד בו נערכת החתונה, בדומה לספק קייטרינג לאירועים, תקליטן לחתונה צריך גם ציוד מקצועי מתאים לחתונה בטבע אך גם להתאים את עצמו מוסיקלית לדרישות הזוג ולמהות המקום המיוחד בו נערכת החתונה.