יום שישי, 25 בפברואר 2011

חתונה באתרים היסטוריים

תת-תחום של הפקת חתונה בטבע הוא הפקת חתונות באתרים היסטוריים מרשימים בכל רחבי הארץ, אתרים עתיקים מאוד או עתיקים פחות שמציעים גם מראה דרמטי ומרשים ולעיתים גם משמעויות שנעות מעבר למקום איכותי ויפה לחתונה משמחת. אז אולי לערוך את החתונה שלכם במצדה זה מעט מסובך ויקר (שלא לדבר על אסור...) אך בכל רחבי ישראל ישנם אתרים היסטוריים אחרים שמציעים חוויית חתונה מיוחדת במינה.

מי צריך היסטוריה בחתונה?
הפקת אירועים באתרים היסטוריים מספקת ערך מוסף משמעותי לכל אירוע, בהחלט ניתן לשאול מי צריך את כל ההיסטוריה הזו באירוע משמח וצופה פני עתיד כמו חתונה, אך האתר עצמו לא חייב להיות בעל משמעות היסטורית או שלא חייבים לתת על כך את הדעת, אפשר פשוט לקבל אתר אירועים מדהים, ייחודי וכזה שמקנה אווירה דרמטית ומרשימה בכל פינה.

אם בוחרים באתר בעל משמעות ואמירה אז הוא עצמו מהווה מרכיב משמעותי ביותר בחתונה, למשל בשילוב עם קייטרינג לאירועים שמתאים למיקום מבחינה היסטורית, זו יכולה להיות דרך של בני הזוג לומר משהו או להעביר לאורחים אווירה מסוימת.

דוגמאות לאתרים היסטוריים לחתונה מיוחדת
·        תחנת רכבת העמק: בית התחנה העתיק, מבנה אבן מרשים ויפה ביותר, מציע מיקום מדהים ונוח לחתונה, במקום רחבה גדולה מאוד שמאפשרת מקום לאוכל, לתכנית אומנותית ולריקודים. המקום מוקף בשטחים חקלאיים יפים ופסטורליים של עמק יזרעאל והגישה נוחה.
·        מבצר אנטיפטרוס: מבצר מדהים ודרמטי באזור המרכז, לצידו אגם יפה של מקורות הירקון, להפיק חתונה באווירה של אבירים והיסטוריה.
·        חתונה במבצר יחיעם: מבצר לבני ענק ומרשים בגליל המערבי, חתונה באווירת רנסנס ובין חומות מדהימות. במקום חללים גדולים והגישה קלה מאוד.

כמו שלכל כלה ולכל חתונה יש שמלת כלה אידיאלית ושמתאימה במיוחד להכל, כך גם בחירת אתר היסטורי מרשים ומתוך המגוון הגדול הקיים מגיעה בקלות כאשר מתרכזים במהות החתונה ובסגנון שרוצים לייצר. כמובן שתמיד תוכלו להיעזר בחברת הפקות אירועים מקצועית שמתמחה באירועים בטבע וכך תקבלו גם הפקה מושלמת אך גם סיוע מקיף בבחירת האתר המדהים והמתאים ביותר.

טיפים לחתונה באתרים היסטוריים
  • שמרו שהעיצוב יהיה אחיד לייחודיות של האתר והשתמשו במאפיינים של המקום עצמו ככלי עיצובי.
  • בחרו אתרים שהגישה אליהם נוחה וגם שההתנהלות עצמה בהם אינה אתגרית מדי.
  • תקליטן לחתונה באתר היסטורי כזה או אחר צריך להיות גם בעל ציוד מתאים למיקומים אלו שלעיתים יכולים להיות מורכבים מבחינת סאונד וגם לנסות להתאים את המוזיקה למהות המקום – לא חייבים חתונה עם מוזיקת ימי ביניים אבל לשים על המקום גם דגש בצורה מסוימת.