יום שני, 28 בפברואר 2011

חתונה בלונה פארק

הפקת אירועים היא תחום יצירתי ולעיתים מלהיב למדי, נכון שרוב האירועים והחתונות די סטנדרטיים ומנוהלים באותו אופן אך אם מחפשים משהו שונה ובלתי נשכח בהחלט אפשר לספק לכם אירוע או חתונה שאף אחד לא יצפה לה ואף אחד לא ישכח. חתונה בלונה פארק היא ללא ספק סוג כזה של חתונה – חתונה שהמילה מלהיבה ומיוחדת לא מתחילות בכלל לתאר אותה.

מן הסתם הרעיון של חתונה בלונה פארק עלול להישמע הזוי לזוגות מסוימים ובטח שלחלק מהאורחים, כמו שפעם הפקת חתונה בטבע נשמעה לרבים והיום זה כה מקובל, אך בפועל מדובר על משהו שאכן עושים והוא אפשרי כבר כמה שנים, כמובן שלא מדובר על אפשרות נפוצה כל כך אחרת היא לא הייתה כל כך מפתיעה, מהנה וייחודית.

חתונה בלונה פארק - מה זה כולל?
למעשה חתונה כזו כוללת את כל מה שתרצו שהיא תכלול מבחינת המיקום המלהיב והפרוע הזה, לרוב מדובר על חתונה שבה סוגרים את הלונה פארק עבורה או חלק מסוים בפארק השעשועים. כמובן שיש קייטרינג לאירועים בהגשה סטנדרטית או בשילוב כלשהו עם סגנון הלונה פארק (הכוונה היא לא לנקניקיות ופופקורן...). הזוגות יכולים לבחור האם לאפשר שימוש במתקנים השונים, באיזה כן ובאילו לא או האם פשוט לקיים את החתונה בצל מתקני השעשועים הצבעוניים והמשעשעים – הרבה מזה שאלה של תקציב כמובן.

האווירה בחתונה שנערכת בלונה פארק או פארק שעשועים דומה היא תמיד מצחיקה, צבעונית ושונה מכל מה שמקובל לחוות בחתונות, ניתן להתאים את הסגנון והמהות לרצון הזוג או לחזון חברת הפקת אירועים – אפשר להפיק חתונה באווירה ילדותית במיוחד בעזרת עיצוב, תקליטן לחתונה והפעלות מתקנים או רק לנצל את הצבעים והקסם של המקום אך שמירה על רצינות מסוימת.

האפשרויות בישראל
אין ספק שישראל אינה מעצמת לונה פארקים, אין לנו פארקים ענקיים ועמוסי מתקנים חדשניים כפי שקיים בארה"ב ואירופה. אך בכל זאת, עבור חתונה בלונה פארק בהחלט יש בישראל פארקים שעונים על הדרישות. באופן טבעי רוב האפשרויות נמצאות באזור המרכז אך יש פארקים שנעים ברחבי הארץ וניתן לקבוע חתונה במסגרת כזו על פי המיקום והדרישות.

מלבד לונה פארק אמיתי אפשר לבחור באפשרויות דומות של פארקי שעשועים למיניהם, פארקי מים למשל שיש בשפע בישראל, פארקים ואתרים תיירותיים ייחודיים וכדומה. חתונת לונה פארק לא מחייבת שמלת כלה בסגנון ליצני או חתן שהולך על קביים גבוהות לחופה, בסה"כ מדובר על דרך ליצור אווירה שונה ומצחיקה וחתונה שונה מהמקובל.