יום שלישי, 1 במרץ 2011

חתונה באביב

חתונה באווירת צמיחה ופריחה


הפקת אירועים היא תחום שכולל בתוכו המון היבטים, כאשר כל אחד מהם משפיע על התוצאה הסופית ועל ייחודיות האירוע. מרכיב כללי ובעל משמעות גדולה על הפקת אירועים הוא עונת השנה בה האירוע נערך, ולגבי אירועים גדולים ומרובי מרכיבים כמו חתונה העונה משחקת תפקיד מרכזי ללא ספק, עונת השנה מספקת לא רק את הנתונים הטכניים של קר או חם, לח או יבש, אפשרי או בלתי אפשרי אלא לכל עונה אווירה משלה ואיזשהו ערך מוסף שאינו מוסבר במילים. כמובן שעיקר הכוונה היא לגבי הפקת חתונה בטבע שבה בעיקר העונה מקבלת משנה תוקף וחשיבות.

חתונה באביב אם כך היא חתונה בעונה הטובה ביותר לאירוע מרגש ומלא אהבה כזה. חתונה באביב מיד מקבלת אווירה וקונוטציות של פריחה וצמיחה – נושאים מרכזיים למהות החתונה והכניסה לחיים חדשים של נישואים וזוגיות ברמה אחרת לגמרי.

יתרונות "יבשים" של חתונה באביב
הפקת חתונה בטבע באביב מציעה כמה יתרונות "יבשים", יתרונות שלא נוגעים למהות העונה או למסרים עמוקים יותר אלא פשוט נובעים מהאיכויות של עונת הפריחה והלבלוב.
  • שמלת כלה – הכלה יכולה לבחור שמלת כלה מתוך מגוון רחב של עיצובים כי בחתונה לא יהיה קר או חם מדי, לרוב חתונה באביב מצדיקה שמלת כלה אוורירית, זורמת ואלגנטית מאוד שמתאימה לאווירה הנעימה הכללית ששורה על כולם.
  • מחירים – חתונה באביב, בעיקר בתחילתו כמובן, מאפשרת לקבל מחירים זולים יתר עבור ספקי השירות והמקומות השונים, פשוט כי רובם מתחתנים בקיץ.
  • מזג אוויר מושלם – באביב כבר לא קר ואין סיכוי לגשם ועדיין לא נכנסים לחום הבלתי נסבל של הקיץ. כך למשל תוכלו לבחור קייטרינג לאירועים מגוון מאוד בלי חשש שמרוב חום לאורחים לא יהיה חשק לסטייק משובח וכבד או כל מנה אחרת.
  • הטבע בשיאו – הפקת חתונה בטבע היא מושלמת באביב כי הטבע כולו פורץ ונמצא בשיאו וכך מקבלים עיצוב מדהים באופן טבעי.

יחד עם כל היתרונות שצוינו, חשוב לזכור כי לחתונה באביב יש מלכוד מסוים והוא שבין פסח לל"ג בעומר אין אפשרות לערוך טקס אורתודוכסי דתי כהלכתו – כך שלמעשה ניתן ברוב המקרים לבחור בין ראשית האביב לסופו לקראת תחילת יוני.

כמובן שמעבר ליתרונות ולהגבלה שפורטו כאן, חתונה באביב כוללת את כל המרכיבים הרגילים של חתונה, תקליטן לחתונה, מאות מוזמנים, ריקודים סוערים, בר עשיר, אוכל משובח וכן הלאה – רק שמעל הכל אווירה אביבית מיוחדת ומזג אוויר נעים.